April Fools

har ni lurat någon idag då? eller kanske blivit lurad? jag har varken lurat eller blivit lurad idag! jag kom ihåg då jag var mindre och då hade man bara väldigt väldigt dåliga 'spratt' eller vad man ska säga jag brukade ba 'titta där en fågel!' sen tittade personen dit också hade jag ljugit då började jag as garva och tyckte jag var as grym för dom gick på det! men jag kommer aldrig på nå bra sånna där spratt direkt haha. men jag läste på fb att det var många som hade sms'at folk och sagt att dom skulle flytta osv osv. men idag har jag inte gjort så jättemycket jag har städat lite granna! men jag har i alla fall dansat zumba nu på kvällen också nu sitter jag och väntar på att jersey shore ska börja och att mitt hår ska torka, vi ha skolfoto i morgon och jag vill att mitt hår ska se perfekt ut! eller näst intill i alla fall. har redan valt ut kläder och så! vi har skolfoto direkt på morgonen vilket känns bra. då vi tog kortet till skolkatalogen hade vi gympa direkt innan fotot så det kändes ju skit bra eller inte. men ska kolla fb och sånt nu hhihi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!