Do You Believe In Love At First Sight, Or Do I Need To Walk By Again?

igår var jag ju i övik med mamma, jag hittade en massa på bikbok, eller tjaa, 2 jeans, 3 linnen och 1 bikini hihih. just nu sitter jag med färg i håret, åh gosh så spännande har aldrig färgat hela håret förut omg! tänk om det blir värsta as fult eller så! med idag har jag städat känner mig stolt, nej men jag har rensat ur min garderob och städat överallt. och ni förstår mig nog om jag säger att det känns vädligt ovanligt att jag ser golvet! ska bara dammsuga lite sen så är det som nytt ju! men jag ska typ snart duscha nu, bloggar senare och kanske får ni se en bild på hur det blev, är mest typ nyfiken på hur det blonda kommer se ut jämfört med mitt bruna hår!

Kommentarer
Postat av: Emmy

lägg ut bild på håret :)

2012-04-13 @ 15:12:08
URL: http://emmywennstig.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!