Happy Birthday To You

linad fyllde 12 idag wihoo. så vi firade henne! veronica,marcus & milo kom också förbi han blir bara större och större haha! och en riktig dregelpelle är han! men på skolan idag hade vi klädsim fatta hur jävla mycket jag hatar att badaaaaa. fast klädsim är helt okej, fast det är 100 gånger drygare, speciellt när personen framför simmar ryggsim och sparkar vatten i ansiktet och ger en typ motvatten eller vad man ska säga... jag ba 'DÖÖÖÖÖ' nej men det var inte kul! och i morse hade vi inställd musik naaaajs!!! och på fredaaag har vi looooooooooooooooooooov! love my life. nej man as naaajs ju! och vecka 19 praoar vi igen, har bara valt dagis den här gången haha! men det fanns typ inga andra roliga att välja. jag hade viljat vara på höga kusten fast det är svårt att komma dit & hem så sket i det. men annars är det typ bara mataffärer, och andra affärer och dagisar man kan vara på.. men jag ska såva nu gonatt!


diggidiggidingdingding här glider kingen in!
så söööt ahha! ♥

fick ingen bra bild på linda så fick bli en på milo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!