House Of Wax



jag och emma har precis sett house of wax, vi borde fan ha filmat och själva lol. jag låt med invirad i en filt och händerna för mina öron och låg och gjorde en massa ljud för jag inte ville höra, emma var mer chillad fast hahah, hennes reaktioner är oslagbara, hennes ögon blev större och större, fast jag är den största mesen. men vi skulle seriöst filmat våra ansikten haha! filmen är rätt overkligen men äcklig som tusan. chad michael murray är med i den filmen och han är dö snyyyyyygg ♥ och som ni ser fettar vi oss med chokladpudding onomonom! men vi ska kolla på nån annan film nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!