I Wanna Freaking High Five You In The Face With A Car Or Something

asså varför har jag as mycke läsare dom dagarna jag typ aldrig bloggar? det känns liksom som baad.. nej men jag är trött och sitter och lyssnar på musik!
idag var jag på birsta med nina, jag hittade inte ett enda piss! helt unbelieveable! innan vi for hittade jag nagellack, underkläder, och 3 par örhängen. åh, gud var så as nära på att färga håret, vill färga det i typ nån slags rödnyans, eller lila, det är snyggt. faaast, jag får sån beslutsångest, tänk om det blir jättefult eller så? och hur ska jag få tillbaka min riktiga hårfäääärg, åh guud probleeeem! men i morgon ska vi till bonäset och fira linda i efterskott. men jag ska kolla film eller nått!
så sjukt snyggt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!