I'm Back!

har inte bloggat på 3 dagar nu haha, har inte haft nått att berätta eller haft lust. men tänkte jag kunde göra ett snabbt inlägg nu! idag har skolan varit som vanligt inget speciellt har hänt! på svenskan kollar vi på nån film om typ 'cowboys' som vaktar får i bergen sen börjar dom pussas och en massa sånt där snusk, sen när dom åker hem gifter en av dom där snubbarna sig med en tjej, sen efter typ 4 år träffas dom och då är båda gifta också ser en snubbes flickvän då dom står och pussas osv, också blir hon ledsen sen åker dom ut i skogen och är forever alonen jgjiwaepgwaegawje. okej, jag tycker inte filmen är bra, okej inte för att det handlar om bögar det har jag inge problem med, men det är för mycket snusk scener ju! också tycker jag inte det händer nått roligt eller så..  och vi har 1 timme kvar på filmen haha!

men under helgen ska emma sova hos mig fyfan va naaajs! vi kommer vara ensam hemma, och skit samma om jag skriver det här för ingen vet vart jag bor och ingen läser min blogg längre typ hahah! men det ska bli så naaaaajs komma dööö juuu! nej, skojja bara, men vi ska ha värsta feta filmhelgen & kommer typ gå upp 1510503 kg för vi kommer fetta oss med godis dricka och allt vad det nu är! vi ska se high school musical bara för vi nördade det förut, sen ska vi kolla på transformers 3, också ska jag försöka få henne att illa gossip girl, har börjat återfå min kärlek till det hahaha, laamooo. men jag har bara sett säsong 1 och 2 fast minns inget av 2:an så måste se om det! men det suger att dan & serena inte är tillsammans längre fml!

jag har nyss dansat zumba naajs asssåååå, också har jag stått typ 20 minuter och rakat mina ben nu är dom lena som fan!! kommer ligga hela kvällen och smeka mina ben för dom är så len hhihi, do you wanna feel? ignorera min kvällshumor! ♥
nej jag bara skojjar. jag ska rätt snart gå och sova så jag orkar upp i morgon, vi hörs då!


2 bilder från idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!