Never Apologize For What You Feel, It's Like Saying Sorry For Being Real

inte värsta as braiga fokusen på bilden men min kamera är konstig ibland.. men vi har typ inte gjort allt för mycket idag. mest bara prataaat om everythiiing. men dom kom och hämtade mig runt 6, för vi hade ingen bil, och dom hade varit i birsta! dit ska jag på tisdag med nina ihihihih! fast jag är typ pank vilket suger, fast har typ inget jag vill ha. ska leta efter ett mobilskal, en platttång, åhh guuud, ska se om jag hittar ett par converse också. hoppas mina skolavslutningsklänningar kommer snart, tycker ni att jag ska ha en typ rödrosa, eller marinblå? jag har beslutsångest.. men jag har gott om tid! nu tittar vi på death valley, och innan kollade vi på jersey shore gooosh, jag älskar jersey shore, men jag har inget kul att berätta så skriver i morogn eller så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!