Ny Design Woop Woop!

har äntligen orkat ta tag i det här med designen blev faktiskt riktigt nöjd. fast fråga inte varför jag har en fyrkant ovanför mitt ögonbryn, ska försöka fixa det i morgon! det är den första headern jag haft sen jag startade blogga vilket var 2010 eller nått? jag vet också att den är lite sne, men det får vara så, om jag gör det större syns typ inte hela osvosv men skit samma!

skolan idag har varit okeej, det gick faktiskt ovanligt fort! vi hade svenska där vi såg klart på filmen. sen slöjd där jag sticker som en badass! sen luuunch, soo där vi bara pladdrar om historia osv osv. sen spanska där vi också bara pratade om en massa ngeiabkpowe. sen matte där jag också jobbar som ett badass. sen no, där jag inte jobbar så badass. men vi har fysik och det suuger, det är seriöst det tråkigaste som finns. jag ska typ kolla på film sen sova så jag bloggar mer i morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!