Sorry For Party Rocking

imorgon ska jag sova hos elin strindluuuuund yeaaaah buddy! men idag har jag inte gjort så mycket dansat lite zumba, duschat lite grann, ätit frukost, legat i sängen och kollat på tv, suttit vid datorn, lyssnar på musik, kollat instagram kollat twitter.. asså jag är beroende av instagram, kollar typ 24/7! igår vaknade jag halv 10, och idag 10, man baa wtfffffff. jag brukar ju sova hur länge som helst, + jag gick och la mig typ 2 inatt, satt och kollade på william's videosar! vad är det för speciellt med påsk egentligen? visst hare nått med jesus är göra? typ han återuppstod eller nått? men vad har kycklingar med det att göra egentligen.. eller visst återuppstod han igen eller vad man ska kalla det? pinsamt om har fel eller nått..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!