The Worst Thing About Being Lied To Is Knowing That You Weren't Worth The Truth

jag vet att jag suger på att blogga nu för tiden, men jag har tappat lusten liksom. men just nu sitter jag och kollar på svampbob fyrkant och kollar facebook och sånt. jag är ensam vaken fast det är väll inte så konstigt eller? mamma somnade för länge sen, pappa däckade nyss på soffan och dom andra sover också. hihihihih, jag är inte trött tyck synd om miiig! nej men jag bryr mig inte haha. usch i morgon är det skola det suuuuger! men igår sov emma hos mig naaajs! osv osv.. men jag har typ inget att skriva ooom juuu. ska fortsätta kolla på svampbob fyrkant så bloggar jag mer i morgon eller så!


Kommentarer
Postat av: Anna

Louis är så sööt 8D

2012-04-25 @ 18:06:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!