An Original Is Worth More Than A Copy

det här kommer vara värsta personlig inlägget & ingen behöver läsa hela, känner bara att jag måste skriva av mig, innan jag slår sönder något!

asså kan alla bara skaffa sig ett eget jävla liv? det är ju nå fel när jag aldrig kan prata om saker jag gillar, eller saker jag vill ha, för jag vet att det alltid är nån jävel som måste sno mina åsikter och säga dom som sina egna. visst man kan tycka samma sak men om varenda jävla grejj? såfort jag gör nått ska alla andra göra samma sak. så fort jag vill ha nått ska andra folk också vilja ha det. om jag gillar något ska alla andra gilla det. jag har gått seriöst hela året och irriterat mig, jag kan seriöst inte ens säga mina egna åsikter längre på skolan för jag vet att det alltid är nån jävel som måste härmas? det går mig på nerverna, det som stör mig mest är att dom klagar på att andra härmar dom man ba men vafan är du blind eller? okej, jag kan tycka om samma saker som andra men kan ändå alltid stå för mina egna åsikter om saker. jag tror seriöst ingen förstår hur mycket energi det tar av mig. jag är bara så less, jag orkar inte. jag är en person som inte kan säga ifrån för jag känner mig så elak, men nu har det gått för långt. jag hatar att 'såra' folk men ska jag aldrig kunna snacka om saker jag gillar för folk omkring mig inte har ett eget liv? jag är helt seriös när jag säger att jag har blivit paranoid & är lite smått deprimerad. men nur orkar jag inte hålla på att tycka synd om mig själv, eller jo ett tag till, jag ska kolla på HSM med emma och tröstäta glass också ska hon få tycka synd om mig. ♥
jag vet låter som värsta problem barnet men that's how i feel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!