Everytime I Get My Hopes Up They Are Let Down, So Why Bother?

nu sitter jag och emma och kollar på bron till terabithia josh är så söt haha, och sen ska vi se levande begravd för jag lovade emma uschaaaa. också igår testade jag spela minecraft fan det dåligaste spelet som finns. men i alla fall idag ska vi typ inte göra nått speciellt, bara fota lite granna för emma ville ha en ny profilbild på fb haha! vi kanske går ut ett tag senare också, för det är smoking hot ute! men vi somnade runt typ 4 haha, också vaknade jag lite innan 10 wtf typ. men jag ska fortsätta kolla på filmen nu.
jag hade bara tråkigt så bara en snabb random bild + jag gillar mitt hår ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!