Valborg ♪



emma kom hit runt 6, sen gick vi till hamnen för att kolla på majbrasan runt halv 7, elden i år sög ju.. den brann bara på halva sidan och på andra sidan kom bara en sjukt massa rök, så just nu stinker jag rök, ska nog duscha senare. men annars idag har jag inte gjort mycket. bara städat lite på rummet, jämt då jag städar blir det seriöst aldrig nån skillnad whyyyy? men jag har dammsugat osv osv. sen var jag ute och krattade! duktig flicka hihihi. jag känner bara behovet att spara pengar till något fast vad har jag ingen om. har fortfarande 1500 kr som skulle gå till ett kameraobjektiv men har aldrig lyckats utökat den summan haha, har jämt handlat kläder eller annat för månadspengarna. men kanske får börja samla ihop pengar! men jag ska kolla på nån film eller nått sånt nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!