56 Frågor

1. Vad heter du?
Julia
 
2. Vad kallas du?
Julia, fast syster kallar mig julius fu!
 
3. Vad vill du bli kallad?
jag föredrar julia lol
 
4. Födelsedatum?
19971216
 
5. Stjärntecken?
skytte
 
6. Vart bor du?
i din källare
 
7. Har du en egen dator?
 
8. Vilka är dina närmaste tjejkompisar?
emma & anna är jag med mest nu för tiden!
 
9. Favoritfärg?
har rätt många orkar inte skriva alla lol. men en all time favourite är rosa. 
 
10. Turnummer?
mitt 'turnummer' har alltid varit 3, jag tror jag hade det som liten mest för jag gillade formen på den wtf
 
11. Vad/vem älskar du mest?
min telefon, mina vänner, sova, familjen + en massa mer 
 
12. Favoritartist/band?
på senaste tiden har jag lyssnar super mycket på rita ora, älskar hennes stil & låtar. favvo band är nog one direction eller green day har alltid gillat dom 
 
13. Favoritlåt med ditt favoritartist/band?
how we do (party) - rita ora 
 
14. Namnsdag?
16 februari
 
15. Beskriv ditt hår?
belly button långt, slitet som tusan, typ lite rödaktigt, rakt. finns inte så mycket att säga om det 
 
16. Bor du i lägenhet eller radhus?
yo vivo en una la casa. vet inte om det vart rätt, suger på spanska 
 
17. Vilken färg är snyggast på kläder?
typ jag gillar typ bebisrosa, eller grå, vinrött, men det beror på gillar dom flesta färgerna på kläder!
 
18. Har du några syskon?
3 som bor hemma & 3 som inte bor hemma
 
19. Vilket är ditt favoritdjur?
jag älskar hundar ♥
 
20. Äter du ofta godis?
nej, jag gillar inte godis så mycket faktiskt!
 
21. Vilket är ditt favoritgodis?
jag älskar saltlakrits. fast annars är det typ choklad om det ens räknas som godis!
 
22. Hatar du någon just nu?
nepp
 
23. Saknar du någon just nu?
njaeee
 
24. Vilket husdjur skulle du vilja ha?
jag vill inte har nått djur just nu i alla fall, fast när jag blir äldre vill jag ha en hund!
 
25. Har du eget rum?
japp
 
26. Har du en egen platt tv?
ya
 
27. När flyttade du senast?
aldrig flyttat, 
 
28. Har du hoppat studsmatta det här året?
haha, faktiskt inte
 
29. Hur lång är du?
152 cm lol, fast har växt mer sen jag mätte mig!
 
30. Har du varit ute idag?
japp
 
31. Vad har du för ögonfärg?
bajsbruna
 
32. Vad stör du dig på?
jag stör mig väldigt mycket då folk säger att dom hatar typ en massa sen är dom med dom ändå man ba hallåååå?
 
33. Brukar du lyssna på hög musik?
haha, ja ibland har jag så högt att jag själv tycker jag borde sänka, att mamma & pappa inte får utbrott på mig fattar jag inte
 
34. Har du skurit dig själv någon gång?
haha, nepp, inte med vilje
 
35. Vilket ämne har du bäst betyg i(skolan)?
engelska ftw
 
36. Favoritstad?
asså i sverige är det nog göteborg älskar det där, har dock inte sett så mycket att staden men älskar det ändå. utan för sverige är det nog, LA, NYC eller London.
 
37. Cola eller fanta?
cola, har aldrig gillar fanta
 
38. Älskar du din dator?
med hela mitt hjärta ♥
 
39. Vilka affärer handlar du oftast i?
bikbok & gina
 
40. Bada eller sola?
jag har inte tålamod till att sola helt ärligt blir så himla less efter typ 10 minuter, bara ligga och svettas usch, jag hatar förresten att svettas, jag känner mig så äcklig, så bada, fast gillar inte direkt det heller, gillar inte att visa upp la body of mine
 
41. Katt eller hund?
hund 100 gånger om
 
42. Åska eller sol?
sol, fast bara om det är typ blåsigt och soligt, eller vad man ska säga, hatar då det är typ 30+ ute också typ dör man
 
43. Vinter eller sommar?
asså jag gillar ingendera så mycket för båda är så 'överdrivna' lol. men på sommaren är det typ hur varmt som helst & vintern hur kallt som helst, visst det är inte alltid så, men oftast. så vår/höst, för då är typ ju liksom både varmt fast ändå soligt, också älskar jag hur naturen bara ändrar sig haha, jag är så lame.
 
44. McDonalds eller Burger King?
mcdonalds, fast det är inget fel med burger king
 
45. Svart eller vitt?
åhh, förmodligen vitt
 
46. Rosa eller grönt?
piiink
 
47. Tittar du på tv just nu?
näj
 
48. Vad är det för datum?
29 augusti
 
49.Gud eller djävulen?
ingendera, tror inte på sånt där
 
50. Räcker 100 kronor till mycket när du är inne på gina?
oftast inte, fast tycker dom haft dåliga grejjer jättelänge nu, så handlar typ inte där så jättemycket längre.
 
51. Hur ofta sitter du vid datorn?
hehe, mer än vad jag borde 
 
52. Favorittparfym?
SJP NYC
Paris Hilton - Heirless
Britney Spears - Midnight Fantasy
älskar dom, luktar som en gud när jag använder dom
 
53. Favoritsport?
jag suger på sport, så vi skippar denna fråga
 
54. Har du långt hår?
mja
 
55. Vill du ha längre/kortare?
jag skulle vilja se hur långt det kan bli, fast funderar faktistk på att klippa det men kommer nog inte göra det.
 
56. Vad är klockan nu då?
19:01

Kommentarer
Postat av: N

snor denna hehe!

2012-09-01 @ 20:54:40
URL: http://www.naaaan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!