Lé Moustache

idag så har jag varit med emma, vi har mest pratat om i morgon osv. vi ska till stockholm i morgon wihooooo & åker hem på måndag, kommer inte blogga innan dess tror jag, men ska ta med mig kameran och hela baletten! längtar as mycket! håller på att ladda hem lite filmer & serier som vi kan kolla på på tåget osv. bland annat nikita, asså gud vilken bra serie, älskar den! ska fortsätta packa nu osv osv. btw, gillar ni min nya muspekare, lé moustache? asså jag har en jättekonstig 'obsession' (vet inte hur jag ska säga det på svenska) med animerade moustacher lol.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!