11. To Go To A Party Or To Stay Home - Why?

asså det beror ju helt på vad det är för slags fest osv. om det blir värsta fyllefesten är det inget för mig. fast om det är som vi hade i 6:an några gånger att det va några från klassen också körde vi sanning eller konka, dansade, och hade allmänt kul. sånna fester går jag gärna på. tycker det blir så obehagligt om det är fyllefester, okej jag har aldrig varit på en men man har väll sätt folk fulla och jag tycker dom flesta blir rätt obehagliga typ flummiga och stinker äckel päckel osv osv. hehe. men jag går som sagt gärna på fester med lagomt med folk, också har man bara allmänt kul. och inga fyllefester! no good!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!