9. 4 Ways To Win Your Heart.

göra något riktigt gulligt som i typ filmer, hehe dåligt förklarat men alla fattar väl vad jag menar?
ehm.. liksom våga ta ''första'' steget för jag är rätt blyg så det är bra om han kan ta första steget ohyeah.
det här var svårare än jag trodde. har aldrig tänkt på sånt här förut haha!
vara sig själv.
haha det här kommer låta värsta nördigt men jag skulle verkligen typ dö om jag en gång hittade en sån här lapp i mitt skåp där det stod en massa gulliga grejjer. jag vet värsta lamo, men det är så gulligt! hehe mobba inte.. + jag bara skrev nått nu. har ju som sagt aldrig riktigt tänkt på hur killar kan vinna mitt hjärta.. hmm..?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!