Do You Believe In Love?

jag åkte hem från skolan, hade så sjukt ont i magen. har ont i magen typ 24/7 nu för tiden. och btw, jag vet att jag inte har bloggat så mycket på senassste tiden, har bara inte haft ork hehe. men i måndags var vi ju på latberget kom hem typ runt 2 kanske? najs i alla fall. vart sjukt sugen på att åka slalom då jag såg alla andra åka, ser as mysigt ut haha! men igår var dagen som vanligt också inget speciellt. och idag vanlig med. men idag ska jag göra min svenska läxa, och sen vet jag inte hehe. nästa vecka har vi prao all week long. jag och emilia ska praoa på träffen, jag ringde igår och dom verkade jättetrevliga, så det ska bli kul. vanligtvis hatar jag prao fast det var mycket lättare att välja via datorn då man hade alternativ, jag hade aldrig kommit på själv att jag skulle praoa på träffen eller nått. så det var braa. sen direkt efter prao veckan har vi lov ohyeaaaaah. feel's good!

Kommentarer
Postat av: e l i n s t r i n d l u n d

OOOONT I MAGEN HÄR MED :'(

2012-02-22 @ 16:51:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!