Glee

hanna: gör dom, konstigt kollade alla länkar då jag publicerat dom och då vart det rätt! wierd..

men i alla fall nu på kvällen har jag kollat på glee. har bara sett 4 avsnitt har laddat hem 4 till så ska kolla på dom nu. är seriöst typ förälskad, eller kanske inte riktigt men serien är sjukt bra! rätt roliga händelser och sånt, + alla som är med sjunger fett vacker. aviiis. också är det en kille som jag inte riktigt kunde bestämma mig för om det va en kille eller en tjej, fast i got my answer. men jag tycker verkligen att dom som inte sett glee, ska kolla i alla fall dom första asvnitten! men jag ska fortsätta kolla nu!


Kommentarer
Postat av: Hanna

ja, lite konstigt... för mig kommer man till fokis om man klickar både på naaan och dayaftertomorrow.



och kul att du upptäckt glee! :D andra säsongen är mycket bättre.

jag har inte hängt med under tredje säsongen riktigt, jag har flera avsnitt jag inte sett. måste ta och kolla ikapp jag med...

och är det kurt du menar? xD haha, han är väldigt feminin.

2012-02-26 @ 08:08:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!