Happy Valentines Day People!

har nyss dansat lite zumba och så vidare ohyeah, känns feta najs. men i alla fall jag har typ inte gjort nått speciellt idag. jag har typ inget att blogga om kände bara fört' liksom, även fast jag inte har nått att blogga om men. och på måndag ska vi till latberget och åka slalom, gå, åka längdskidor, skridskor eller fiska nån annan stans, jag ska ut och gå, vill inte åka slalom för jag suger på det och typ hela skolan ska ju vara där. åker hellre nån stans där jag inte känner nån har inte åkt på typ as länge och har fortfarande lite småfobi för liften upp, lång historia som jag inte orkar berätta, kaanske nån annan gång hahaha. men jag ska typ gå och sova nu så vi hörs i morgon! åh, och, glad alla ♥'s dag!

I’m back from the competition! ^u^ I did very well in both my events, so I guess my hard work paid off (I have the medals to show for it). Doodled something small tonight, but now I have to get ready for school tomorrow. :c It’s going to be a pain making up all my tests…


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!