Home Sweet Home

första dagen avklarad, inte mitt favvo ställe kan jag ju säga. men har i alla fall överlevt hihih. det känns som att vi alla har skiljts åt haha. typ kommer inte träffas på 2 veckor ju! känns as konstigt! det känns konstigt att inte träffa emma & nina, varje dag hmm..? men jag var som sagt och kollade synen, den har blivit sämre och hon föreslog att jag skulle byta styrka på glasögonen fast hon sa sedan att det itne spelar nån roll egentligen eftersom jag mest kommer använda linser då jag får dom. fast såklart hade dom inte min styrka hemma, så jag skulle få komma tillbaka antigen på torsdag eller fredag trodde hon! så hela veckan ska jag stå och peta mig i ögonen hehhe, skojja bara. men kommer nog kännas as bra när jag fått dom, kan ju se på skolan igen! skojja, men det blir nog bättre! men jag ska fortsätta läsa hungerspelen nu, den är så sjukt braaaa kommer ju dööööö!

Kommentarer
Postat av: tima

Spännande! Kul att det gick bra ;) Vad fick ni göra? Kram Tima

2012-02-27 @ 18:29:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!