I've Got The Magic In Me

överraskande nog gick musik provet rätt bra, fast vi får se nästa vecka hur det gick! fast jag svarade på alla utom 2 så känner mig väldigt duktig hihihi. men också i morse fick jag veta att one direction är i sverige just nu så jag ba: döööö, att jag måste bo så långt ifrån stockholm döööööööööööö. för jag antar att det va i stockholm dom är. seriöst aggrition. [vet inte hur det stavas] men i alla fall, nån gång ska jag träffa dom hihi. men i alla fall annars har det inte hänt mycket idag. skulle egentligen vara med hulda fast hon kunde inte bajsapa, vi får vara nån annan dag, men har inget mer att berätta så bloggar mer senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!