Say What Bitch

har inte bloggat nått idag trots jag varit hemma, har inte orkar har legat i sängen läst böcker och kollat tv. i morse drömde jag att jag hade as ont i magen och när jag vaknar har jag jätteont i magen också mådde jag illa, så jag blev hemma. asså gissa hur jävla tråkigt jag haft hela dagen fytusan, längtade ju till och med till skolan haha! fast det blev bättre under dagen! i morgon ska vi lämna in en bilduppgift vi skulle lyssna på en låt också skulle vi skriva ner något vi tänkte på och sen ska vi ta kort som typ beskriver orden, man skulle ta minst 3 bilder, och jag har bara tagit 1, så jag har lite ångest, ska fråga om jag kan få skjuta lite på det.. men hur som helst, jag har bara legat i sängen typ hela dagen och gjort nothiiing. förutom nu på kvällen då har jag dansat lite zumba och sånt! men har inget mer att berätta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!