So Baby, Hold On

idag var skolan som vanliiigt. fast vi hade engelska prov typ, det gick faktiskt rätt så bra för mig, svarade på alla och får hoppas på det bästa! men sen gick jag till skolsyster och testade hörseln perfekt hörsel btw hiihih! skulle kolla synen också men måste tydligen ha med mig mina glasögon för att göra det så ska göra det på måndag, tro mig, min syn suger. jag vill i alla fall skaffa linser, skulle vara mycket behändigare med linser än glasögon! fast jag tycker det verkar så läskigt att man typ ska stå och peta sig i ögat usch. fast annars idag har det inte hänt nått.

hade laddat hem en pókemon film, och sen när jag skulle kolla på den funka den inte fml, jag som såg fram emot det, älskade pókemon då jag var mindre, and i still do. just a little.. hehe. men ska göra nått annat så bloggar mer i morgon eller senare ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!