Hey Baby, I Think I Wanna Marry You

tjenaa, igår sov jag, emilia & emma hos nina. sjukt kul hade vi i alla fall, har tagit lite random bilder som jag lägget upp lite senare. vi kollde i alla fall på typ barnfilmer, hehe dom hade hur många som helst! sen satt vi i typ 100 år och pratade om filmer vi kollade pås om barn och sånt, rätt mycket man glömt sen dess hehe! sen låg vi och pratade typ hela natten, hoppas nina's syster inte vaknade eller nått, fast vi va faktiskt tyst mesta dels! jag och emma va typ as rädd för zimba då vi kom, han skäller typ as mycket hehehhe, fast sen blev det bättre han fick sniffa på oss och sen va det bra typ, fast har fått en hjärtattack varje gång jag varit där och han har skällt! fast jag har inget mer att berätta så skriver mer sen eller så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!