To Her You're Just Another Doll

nu sitter jag i köket och väntar på att maten ska bli klar, jag avlider snart av hunger! sitter också och kollar på made, sjukt längesen jag såg det! men i alla fall skolan idag har varit som vanligt. på onsdag har vi elevcoachning från halv 1 till halv 3, så inga lektioner as najs ju! bara svenska, slöjd och so tror jag i alla fall vi ska ha! fast jag älskar elevcoachning, fast alla ba åhhh va drygt det är blablalbal. men i morgon har vi musikprov på musikhistoria och allt, alla kompositörer, vilken tid det va populärt osv osv, as drygt vet inte varför vi ska kunna det egentligen.  men det blir att träna sönder i kväll då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!