The Hungergames

nyss kom mamma hem från birsta med fortsättningen av hungerspelen. nördläste ut första i måndags och blev en aning beroende. asså, jag lovar jag orkar inte vänta längre tills filmen kommer ut. åhh, det kommer bli att nördläsa ut dom här böckerna med! jag vill veta vad som händer mellan katniss och peeta goooosh! josh hutcherson spelar peeta i filmen och han är sååå snygg! ♥

idag va jag ensam för emilia va sjuk det lilla äcklet hehe! och bara därför skulle det vara helt andra personer som jobbade, kul liv typ. fast jag fyllde bara skålar med sallad, och gick runt, sen vid 11 gick jag på jakten och åt hehe. känns nog inte så kul för dom om jag frågar om jag kan få gå och äta på jakten, så jag sa att jag skulle på gudmundrå hehe. sen när jag kom tillbaka tog jag hand om disken fast det va inte mycket folk så det gick rätt fort, sen gick bara runt och sen fick jag hjälpa till att lägga upp maten på tallrikarna och så, det var faktiskt kul haha! sen har jag tagit hand om ännu mer disk och sen typ inget. den sista timmen gjorde jag inget så fick sluta 14.30! stack därifrån så fort jag kunde haha! men annars har dagen varit lugn! men nä nu orkar jag inte skriva mer måste måste måste läsa!

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Hanna

visserligen har jag inte läst klart boken än men jag hoppas det blir något med katniss och gale :D

2012-02-29 @ 19:27:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!