Vas Happenin'

jag har inte bloggar ''ordentligt'' sen i typ lördags men har inte haft lust liksom, men det har ju inte hänt nått roligt! på söndag åkte jag bara bil hela dagen typ. måndag vanlig skoldag, igår vanlig skoldag och idag vanlig skoldag. på fredag ska jag, emma & emilia sova hos nina och kolla på en massa filmer, undra vilka? jag ska ta med mig min kamera också! men som sagt jag har typ ingeeet att berääääätta... igår beställde jag kläder hihi. hoppas dom kommer i morgon & hoppas jag kan ha allt! en rätt rolig grejj är typ då jag bloggar som sämst har jag mest med besökare men så fort jag börjar blogga ''bra'' så blir det mindre läsare heheh.. men bloggar mer i morgon eller nått sånt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!