What Doesnt Kill You Makes You Stronger. You Sure About That?

nu ligger jag som en död sill och kollar fb, och annat. bara för jag har "sovmorgon" idag kunde jag inte somna om, så blir det typ alltid wonder why.. men i alla fall det ska bli kul att praoa, känns det som jag har ju ingen aning om vad vi kommer att få göra? fast det kommer gå bra!

igår låg jag typ hela dagen och nördade glee, har snart sett första säsongen. helt ärligt när man sett typ halva blir den lite långtråkig, det händer liksom typ samma saker 24/7. fast det kanske blir bättre om jag fortsätter, jag ska i alla fall se klart första & andra säsongen! just de, efter praon ska jag till optikern för att kolla synen för linser osv, känns great ifall jag kan få linser, jag tycker glasögonen är så irriterande på skolan fast jag typ aldrig ser heheh. men som sagt skulle vara as bra om jag fick linser! men jag ska typ läsa en bok nu också bloggar jag då jag kommer hem!

wish me luck!


Kommentarer
Postat av: Hanna

sovmorgon? o: när börjar du?

2012-02-27 @ 06:51:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!