Baby, I'm Not Like The Rest

idag vaknade jag runt halv 10 mysigt, har bara legat i sängen kollat på tv osv. har börjat läsa hungerspelen, som jag fick av fatima i julklapp, jag är jätteseg då det gäller böcker läser dom typ några månader efter jag fått dom haha. men hur som helst än så länge är det bra, fast lite långtråkig, men det blir nog bättre, jag skulle också vilja se filmen som kommer i år! fast jag ska läsa ut boken först haha! men jag har också hunnit dansa lite zumba och duschat osv. så nu sitter jag bara här och gör nothiing, senare idag ska vi fira kinesiskt nyår på kina restaurangen i kramfors, vet inte riktigt när vi ska åka men får nog veta sen. men skriver mer senare!

Kommentarer
Postat av: Hanna

åååh jag läser också hungerspelen! fast på engelska. den är så braaa! då kan vi se filmen när den kommer ut :D

2012-01-21 @ 13:10:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!