Baby You Light Up My World

nu ska jag och my snart se på smurfarna hihih, håller äver på att ladda hem harry potter och dödrelikerna både 1 & 2, kanske kan se lite i bilen i morgon, eller kanske inte.. men vi får se, kanske ser dom ikväll också, fast dom hinner nog inte ladda klart tills senare ikväll så vi får se hur det blir! men idag va vi ute och fotade, fast my fotade mest på mig hoho, det vart faktiskt en del fina bilder om jag får säga det själv! vi skulle försöka göra en header av det typ, fast det blev inget av hehe. tänk att jag redan ska åka hem i morgon inte kul asså! fast längtar ändå för på måndag kommer nina tillbaka den lilla rumpnissen har varit sjuk och så mycket jag saknat na, inte lika kul på skolan hehe! men vi ska göra nått nu så hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!