Close To My Heart

blogga inget igår för fick min ipod, så satt och laddade hem en massa spel och sånt! jag gillar det grymt mycket, är sjukt nöjd. men igår gjorde jag inte så mycket, men vi slutade typ en halvtimme tidigare, så kom hem en timme tidigare ohyeah! och idag, hade vi idrott, svenska sen epa och lunch. efter lunchen skulle hela skolan till folkets hus och kolla då estet 2 uppträdde, sjukt duktig va dom. det va en snubbe som gjorde typ 3 elgitarrs solo'n, eller det kanske va bas i don't remeber, men sjukt grym va han iaf! också var det en massa tjejer som sjöng, dom va också jäte duktigt osv osv. och sen hade vi bara hk, så vi hade inte spanske eller no. senare ska jag packa tills i morgon, drar tidigt vettni! okej inte så tidigt men skit samma. håller också på att ladda hem abduction nu, ska bli spännande att se, har inte sett den förut, och trailern verkar bra! men jag bloggar mer senare eller i morgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!