If We Could Only Have This Life For One More Day

skolan idag har varit helt okej, vi hade tydligen språk & so, fast inger hade glömt att berätta det för oss. men jag sökte praoplats på typ höga kusten, det va nått café eller nått, det lär roligt fast det va 5 andra som sökt dit så hoppas jag får platsen, dom tog bara emot 1.. annars tog jag nå blomsteraffärs grejjs hehehe, och typ bageri stå och packetera bröd stod det i beskrivningen haha, jag dog. man skulel välja minst 5, fundera på nått dagis eller förskola eller nått sånt, det fanns typ inget annat kul så. på spanskan fick vi ju ha våran nya lärare carlos för första gången, han verkar jättsnäll och väldigt mycket kunnigare inom svenska än joanna. fast på torsdag ska vi ha henne sista gången för han skulle på nått möte! men vi får se hur han är framöver! fast helt ärligt lina var den absolut bästa spanska läraren vi har haft! på svenskan började vi kolla på romeo & julia, stör på sättet dom pratar det ska ju vara såhär ''gammal dags'' men det låter bara som dom läser typ diket, inte riktiga repliker typ, också fattar man typ inget haha, men det lilla vi har sett tycker jag är jättegulligt hehe. ibland då jag kollar på film eller nått, så kan jag helt plötsligt ba: men varför flinar jag? och då har jag börjat flinat utan att jag märkt det själv. det är rätt kul ibland hehe. men har inget mer roligt att berätta så skriver mer sen eller i morgon. joo, hoppas verkligen att min ipod kommer i morgon avlider ju snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!