It's Everything About You

nu sitter jag och my inn på vårt rum vid varsin dator hihi, igår kollade jag ju som sagt på abduction, så sjukt grym den filmen var, hon som spelad karen va verklign jättevacker! *avis* men idag hade jag och my tänk dra ut och fota lite grann, det blir bara finare och finare väder ute vilket är tur, hoppas bara det inte är för kallt. men vi ska nog sitta är och slöa ett tag till, helt otroligt att jag vaknade runt 9 i morse, i och för sig mamma väckte mig men ändå! fast frukosten serveras då, fuu att frukosten måste vara så tidig! btw, om nån har nått bra filmtips kommentera gärna!


bild sen igåår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!