One Direction ♥

nu sitter jag och väntar på att ''fredagskväll med malin'' [eller vad det nu heter] ska börja, för one direction skulle nämligen vara med hehe. nästa gång dom kommer till sverige kan ni ge er tusan på att jag ska dra ner och se/träffa dom! ♥ men idag beställde vi också en ipod hihi, hoppas den kommer under helgen, fast troligast inte, men jag hoppas alltid hihih! är superduperglad! kommer kunna ha en massa awesome låtar&spel och kanske nån film hihi, hoppas bara jag får den innan nästa fredag för det va då jags kulle träffa my osv. men nu börjar det hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!