With Just One Look I Fell In Love

nu sitter jag och my innne på vårat rum med varsin dator, hon kollar på breaking dawn och jag lyssnar på musik och försöker ladda hem abduction, fixade problemet igår så vet hur man gör nu. men i alla, dryg dag bara suttit i en bil fast har lyssnar på musik och sms'at med en massa gött folk. men en rätt wierd grejj jag satt och spelade temple run & lyssnar på musik hela vägen på ipoden, och använda nästan inte telefonen något och ändå var det mindre batteri i den när vi kom fram? rätt konstigt tycker jag! men i alla fall, ikväll ska jag fetta mig med en massa chips och skratt i hooope, men har inget mer att berätta så bloggar mer i morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!