Dag 1 - Berätta 5 sanningar om dig själv.

 
1. jag har värsta humörsvägningarna hela tiden lol. jag kan vara as glad  & så pang bom blir jag värsta bitchen mot allt & alla, vet inte riktigt varför haha.
 
2. när jag lyssnar på musik i mitt rum eller nån annanstans där ingen kan se mig brukar jag ta min hårborste och låtsas att det är en mikrofon sen sitter jag och sjunger som en kossa.
 
3. när jag blir äldre vill jag flytta till usa & bli skådespelare, fast typ omöjligt med whatevaah, never say never
 
4. jag gillar att prata engelska, gör det typ jämt, om jag hade haft en brittiskt eller australiensk, eller vad man ska säga skulle jag aldrig vara tyst, älskar deras engelska dialekt !
 
5. i'm in love with cities i've never been too and people i've never met - citat av nån från tumblr, det lät as fult om jag skrivit det på svenska. men det stämmer in på moí.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!