Dag 2 - Fyra saker du stör dig på.

1. det är så sjukt störande då folk överredigerar bilder. det är fint när folk redigerar sina bilder fast inte när man måste övderdriva. också när dom lägger ut samma bild typ 100 gånger, jag förstår liksom inte meningen med det. (kör den på samma)
 
2. vart man än är finns det alltid nån brud som måste glo sönder, jag menar har dom aldrig sett en människa förut? jag blir så himla irriterad, 
 
3. jag stör mig inte direkt på det tycker mest det är orättvist, eller nej jag stör mig på det. men det är i alla fall alla dom som kan äta hur mycket som helst utan att gå upp i vikt. det är ju inte direkt nått dom kan göra åt det men det stör mig så att dom inte går upp vad & hur mycket dom än äter. det är störande & orättvist.
 
4. om man säger nått, också pekar en vän ut att man sa något man inte sa, också ger dom sig inte för dom vet att man sa det fast man inte gjorde det, bitch please, jag vet väll vad jag själv sa, det kom från min mun inte din.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!