Dag 7 - En sak du måste göra innan du dör.

håller faktiskt på att göra en lista på saker jag vill göra innan jag dör & den kommer seriöst bli längre än mig, inte för att jag är lång direkt, men det kommer bli en väldigt lång lista.
 
åka till hollywood och gå på 'the walk of fame' så sjukt coolt det hade varit. en annan sak jag jätte jätte jätte gärna skulle göra är att fira nyår i Times Square, det verkar också sjukt coolt! nu blev det 2 saker men skit samma. jag har allt för höga förväntningar för min framtid..

Kommentarer
Postat av: Tima

Det ska jag göra nästa år! Hollywood alltså :D Alaj here I come!

Svar: TAKE ME WITH YOU!!!
juliiaeriksson.blogg.se

2012-07-10 @ 23:06:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!