I Don't Wanna Fall, Unless I'am Falling For You

just nu ligger my och läser medans jag sitter här och lyssnar på olly murs hehe. i morgon drar vi vidare till stockholm och umgås med fatima! sen bär det hemmåt på onsdag, kanske hinner med grönan, fast jag känner mig inte så taggad för det faktiskt. har inte så mycket att säga egentligen, kände bara för att blogga lite, eftersom min uppdatering har sugit senaste veckan! men tog lite random bilder från liseberg, tog ju bilder med mobilen så måste lägga över allt så gör det i morgon eller så!
 
mycker ego bilder idag lol

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!