Inget Stek Idag

idag är det dåligt väder. molnigt & blött. jag som tänkte sola fast det gick åt pipsvängen, jag är så blek så funderar på om jag ska sola solarium! fast jag tycker det är så äckligt, ligga i andra människors svett. även om man sprutar vatten på den finns ju svettet kvar uscha. fast jag tror nog inte jag kommer göra det haha! men idag har jag ingen aning om vad vi ska göra, vi kommer i alla fall inte åka förns i morgon tror jag yey. hoppas att det blir bra väder i morgon! men jag har inte mycket mer att säääääga.
 

Kommentarer
Postat av: emma

snälla åk imorgon!!! snälla!!! håller på att dö här hemma!!! :}

Svar: haha, kommer förmodligen hem i morgon ifall du inte såg mitt sms (;
juliiaeriksson.blogg.se

2012-07-11 @ 16:13:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!