Liseberg

asså ni får verkligen ursäkta min urdåliga uppdatering nu den senaste veckan. internet laddar alldeles för segt & jag har inget tålamod att vänta haha. men jag har det supermysigt här i stockholm! vi har inte gjort så mycket bara gått i en massa affärer & umgåtts med fatima & patrik. i lördags var jag och fatima och kollade på avengers på bio, i 3D! filmen var helt okej! dom jobbar ju på vardagarna så då får vi roa oss själva haha. men i morgon blir det en hel dag på stan tror jag hoho, tror jag har varit inne i varenda bikbok & gina affär i stockholm haha! dom har ju olika grejjer i alla affärer typ aha! men kollar på criminal minds så ska fortsätta kolla nu hejdå!
 
bilderna från liseberg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!