Lyckad Dag

runt 1 for jag & my in till staaan och handlade en massa fint. fick med mig 3 tröjor. hittade världens finaste stickade tröja love at first sight typ. sen den mörkblåa & batman tröjan från gina jag la upp i ett annat inlägg. och ett par mjukisbyxor. känner mig väldigt nöjd för det också. tycker det kan vara rätt behändigt. som när vi åker bil i typ 100 år, det blir rätt obekvämt med jeans efter ett tag, äger inte längre ett par leggings heller, undra vart alla mina tog vägen?! aja, i övermorgon blir det liseberg yeaaaah! så har ju redan bestämt vad jag ska ha på mig iaf haha! men ska byta om och kolla på lite film nu hörs i morgon. btw, förlåt för den urkassa uppdateringen, men måste ju umgås med my nu när vi väl träffas! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!