See You Later Suckers

lite senare idag drar min familj till piteå eller nått sånt vare iaf haha. det fanns nå bad och en massa, kanske kan jobba på brännan lite grann! 
 
jag dog i alla fall inte av filmerna men jag måste säga att i know who killed me är både äcklig och läskig och förvirrande! one missed call var inte så läskig. vi såg aldrig paranormal activity 3, vi får göra det nån annan gång. jag vet inte om jag kommer blogga så jättemycketvi får se, men jag ska i alla fall ta med mig kameran! men ska vara social med nina nu, har suttit typ 40 minuter för att få till inläggen, min dator är knäpp och as seg usch. 

Kommentarer
Postat av: Emily

Såg du one missed call 1 eller 2 ?
jag minns inte vilken jag såg men jag tyckte det var lite äcklig haha,mer äcklig än läskig ^^

Svar: jag vet inte, tror det var 1:an ;)
juliiaeriksson.blogg.se

2012-07-06 @ 19:50:56
URL: http://emilyc.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!