You're Just A Beautiful Mistake

hola amigos, sitter just nu på mitt rum & håller på att packa kläder och allt annat jag ska ha med mig. är det bara jag som alltid packar med mig dubbelt så mycket än vad jag egentligen behöver? sitter också och kollar på tyst vittne! i morgon måste i upp 8 ungefär. fast då kommer vi ju fram tidigare haha! 
 
varför hittar man alltid as snygga kläder osv, då man inte har råd eller sparar. jag har hittat en massa tröjor jag skulle vilja ha, också hittade jag ett par as fina ballerina skor, jag har alltid haft en svaghet för ballerina skor lol. men jag sparar till en iphöööööne. drygt 1000 kvar bara yess. men ska fortsätta packa nu så hörs i morgon bitti eller i morgon kväll! btw, tycker jag har varit riktigt duktig på att blogga idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!