Äckel Dörr

jag slog nyss tån i dörren då jag skulle gå ut från mitt rum, har jätteont och fått värsta blåningen, det har aldrig hänt förut buhu. inatt somnade jag typ halv 4 också vaknade jag innan klockan ens var 10 vad är det för fel på mig?!?! sover typ aldrig länge nu för tiden, fast skönt när hela dagen inte blir bortsoven haha! men ska börja packa till helgen, det tar typ seriöst en hel dag för mig att packa lol. & såklart är det blåsigt & molnigt idag också så kan inte sola, jag ser ju ut som en baguette typ.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: A M A N D A K I N D V A L L

- Jag köpte den i Sollefteå på Musikanten, den kostade ca 2000:- Annars finns det nog billigare, fast begagnade gitarrer på blocket eller något. Kram

Svar: redan kollat blocket dom kostar typ lika mycket o:
juliiaeriksson.blogg.se

2012-06-28 @ 20:14:45
URL: http://aemk.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!