As Long As You Love Me

nu fattar jag vad alla snackar om då dom menar att dom ändrat blogg.se. fyfan vad förrvirrande det är & fult är det också. jag hatar när dom måste hålla på och ändra massa grejjer sådär så jävla irriterande. fast jag antar att man vänjer sig efter ett tag men det förra var mycket bättre!
 
men idag har jag i alla fall varit med elin s, vi hade as kul. va as länge sen vi va med varandra. i morgon åker jag till solle igen också firar vi midsommar där, i år har jag ingen kompis med mig, fast jag kan ju alltid fråga emma! aja, vi får se hur jag gör. egentligen hatar jag att vara hemma här, jag sitter bara inne och kollar på film, fast det har inte varit värsta sommarvädret nu, fast det är ju inte kallt eller så. men det regnade lite idag och igår tror jag om jag minns rätt. aja, har tänkt gå ut och sola men det är ju inge väder, insåg igår hur bleka mina ben var!! aja, ska fortsätta kolla på film nu hejdo

Kommentarer
Postat av: N

sv; Aldrig försent att skaffa ;)

Svar: fast här finns det typ inga sommarjobb eller jo, men då går ju alla 9:or först osv, så alla blir ju upptagen :(
juliiaeriksson.blogg.se

2012-06-20 @ 20:36:06
URL: http://www.naaaan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!