Balen 2012

kom precis hem har varit och kollat på 9:ornas bal, eller typ då dom kom & gick in och allt. alla var jättefina, vettefan hur man ska kunna toppa detta nästa år lol. men jag längtas faktiskt as mycket tills min bal! dagen har i alla fall varit as najs, inga lektioner alls. började med att 'städa' vårat klassrum & skåpen, sen for killarna till frejas runt 9 och vi hade hål i en timme sen for vi till frejas halv 11, och slutade runt 12, as naaaajs! och i morgon är vi lediga sovmorgon ftw! sen på torsdag är det ju dags för nässom, lovar att ta med mig kameran och knäppa en massa kort! och jag tog inte med mig kameran nu, kände att jag inte ville lägga upp bilderna här, och orkar inte sitta och fråga alla om jag får lägga upp dom så jag sket i det! men jag ska kolla lite film nu hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!