Min Dator Is Back On Track

idag köpte pappa en ny laddare till min dator, feels good. fast det är lite ovant eftersom jag använt mammas laptop ett tag hehe. fast jag måste rensa den osv, den är alldeles för seg hehe. snart ska jag gå & sova för i morgon är det skolavslutning och måste upp tidigt fixa håret och allt möjligt haha. fyfan va najs med skolavslutning, fast jag vet inte riktigt vad jag ska göra hela sommaren men hittar säkert på nått kul. ska vara hemma här med lotta i 3 veckor medans hon sommarjobbar! vill också sommarjobba och få pengar fuuu. men jag ska gå och lägga mig nu hörs i morgon!

Kommentarer
Postat av: emma

är det inte din pappas dator du har använt?

Svar: nä det är mammas
juliiaeriksson.blogg.se

2012-06-13 @ 17:25:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!