Skolavslutning 2012

skolavslutning idag fuck yeah!!! och det är så jävla grymt att vi inte har skolavslutning typ 8 som vi hade i 5:an osv. nu samlas vi 10.45, och mycket softare avslutning, det är oftast några som sjunger, sen pratar väll rektorn lite grann och sen slutar vi typ. dom som sjunger är så duktigt. anna & linn i min klass ska sjunga utan dina andetag, dom sjunger den så grymt bra tillsammans, spelade in då dom sjöng den för mig på nässom hehe, ska fråga om jag kanske får lägga ut den här/you tube! det enda jag behöver göra är att måla mina naglar, så jag är typ klaaaaar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!